Порівняно результати складання ліцензійного іспиту "Крок-1" студентами, які навчалися за кредитно-модульною системою організації навчального процесу, з результатами попередніх років. Встановлено, що у цілому результати складання тестів з біології суттєво не відрізняються. Проте знизилась якість засвоєння матеріалу громадянами іноземних держав, викладання яким здійснюється англійською мовою. На думку авторів, виділення часу для підготовки до складання модульних контролів в змозі поліпшити засвоєння біології цією групою студентів.
Result of the licensing examination "Krok-1" of the students which study biology by module system were compared with results of previous years. Results in biology do not differ significantly in general, except of English-media students, whose results declined. Under the author's opinion, additional time for preparing to credit-module control may improve the results.
Проведено сравнение результатов сдачи лицензионного экзамена "Крок-1" студентами, которые обучались по кредитно-модульной системе, с результатами предыдущих лет. Установлено, что в целом результаты сдачи экзамена по биологии существенно не отличаются. Однако снизилось качество усвоения материала гражданами иностранных государств, которые обучаются на английском языке. По мнению авторов, выделение времени на подготовку к сдаче модульных контролей могло бы улучшить усвоение биологии этой группой студентов.