Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бажора, Ю. І. | ua |
dc.contributor.author | Чеснокова, М. М. | ua |
dc.contributor.author | Шевеленкова, А. В. | ua |
dc.contributor.author | Левицька, Н. А. | ua |
dc.contributor.author | Bazhora, Yu. I. | en |
dc.contributor.author | Chesnokova, M. M. | en |
dc.contributor.author | Shevelenkova, A. V. | en |
dc.contributor.author | Levytsky, N. A. | en |
dc.date.accessioned | 2019-03-11T13:42:08Z | |
dc.date.available | 2019-03-11T13:42:08Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Порівняльний аналіз результатів складання кроків з медичної біології / Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова, Н. А. Левицька // Проблеми інтеграції української медичної освіти у світовій освітній простір : Всеукр. навч.-наук. конф., 21–22 травня 2009 р. : матер. – Тернопіль, 2009. – С. 66–67. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/4780 | |
dc.description.abstract | Порівняно результати складання ліцензійного іспиту "Крок-1" студентами, які навчалися за кредитно-модульною системою організації навчального процесу, з результатами попередніх років. Встановлено, що у цілому результати складання тестів з біології суттєво не відрізняються. Проте знизилась якість засвоєння матеріалу громадянами іноземних держав, викладання яким здійснюється англійською мовою. На думку авторів, виділення часу для підготовки до складання модульних контролів в змозі поліпшити засвоєння біології цією групою студентів. | uk_UA |
dc.description.abstract | Result of the licensing examination "Krok-1" of the students which study biology by module system were compared with results of previous years. Results in biology do not differ significantly in general, except of English-media students, whose results declined. Under the author's opinion, additional time for preparing to credit-module control may improve the results. | en |
dc.description.abstract | Проведено сравнение результатов сдачи лицензионного экзамена "Крок-1" студентами, которые обучались по кредитно-модульной системе, с результатами предыдущих лет. Установлено, что в целом результаты сдачи экзамена по биологии существенно не отличаются. Однако снизилось качество усвоения материала гражданами иностранных государств, которые обучаются на английском языке. По мнению авторов, выделение времени на подготовку к сдаче модульных контролей могло бы улучшить усвоение биологии этой группой студентов. | ru |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | кредитно-модульна система | uk_UA |
dc.subject | ліцензійний іспит "Крок-1" | uk_UA |
dc.subject | оцінювання знань | uk_UA |
dc.subject | ECTS | en |
dc.subject | licensing examination "Krok-1" | en |
dc.subject | evaluation of students'knowledge | en |
dc.subject | кредитно-модульная система | uk_UA |
dc.subject | лицензионный экзамен "Крок-1" | uk_UA |
dc.subject | оценивание знаний | uk_UA |
dc.title | Порівняльний аналіз результатів складання кроків з медичної біології | uk_UA |
dc.type | Article | en |