Порівняльний аналіз результатів складання кроків з медичної біології

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бажора, Ю. І. ua
dc.contributor.author Чеснокова, М. М. ua
dc.contributor.author Шевеленкова, А. В. ua
dc.contributor.author Левицька, Н. А. ua
dc.contributor.author Bazhora, Yu. I. en
dc.contributor.author Chesnokova, M. M. en
dc.contributor.author Shevelenkova, A. V. en
dc.contributor.author Levytsky, N. A. en
dc.date.accessioned 2019-03-11T13:42:08Z
dc.date.available 2019-03-11T13:42:08Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Порівняльний аналіз результатів складання кроків з медичної біології / Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова, Н. А. Левицька // Проблеми інтеграції української медичної освіти у світовій освітній простір : Всеукр. навч.-наук. конф., 21–22 травня 2009 р. : матер. – Тернопіль, 2009. – С. 66–67. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/4780
dc.description.abstract Порівняно результати складання ліцензійного іспиту "Крок-1" студентами, які навчалися за кредитно-модульною системою організації навчального процесу, з результатами попередніх років. Встановлено, що у цілому результати складання тестів з біології суттєво не відрізняються. Проте знизилась якість засвоєння матеріалу громадянами іноземних держав, викладання яким здійснюється англійською мовою. На думку авторів, виділення часу для підготовки до складання модульних контролів в змозі поліпшити засвоєння біології цією групою студентів. uk_UA
dc.description.abstract Result of the licensing examination "Krok-1" of the students which study biology by module system were compared with results of previous years. Results in biology do not differ significantly in general, except of English-media students, whose results declined. Under the author's opinion, additional time for preparing to credit-module control may improve the results. en
dc.description.abstract Проведено сравнение результатов сдачи лицензионного экзамена "Крок-1" студентами, которые обучались по кредитно-модульной системе, с результатами предыдущих лет. Установлено, что в целом результаты сдачи экзамена по биологии существенно не отличаются. Однако снизилось качество усвоения материала гражданами иностранных государств, которые обучаются на английском языке. По мнению авторов, выделение времени на подготовку к сдаче модульных контролей могло бы улучшить усвоение биологии этой группой студентов. ru
dc.language.iso uk en
dc.subject кредитно-модульна система uk_UA
dc.subject ліцензійний іспит "Крок-1" uk_UA
dc.subject оцінювання знань uk_UA
dc.subject ECTS en
dc.subject licensing examination "Krok-1" en
dc.subject evaluation of students'knowledge en
dc.subject кредитно-модульная система uk_UA
dc.subject лицензионный экзамен "Крок-1" uk_UA
dc.subject оценивание знаний uk_UA
dc.title Порівняльний аналіз результатів складання кроків з медичної біології uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу