Abstract:
Головною парадигмою та ціллю сучасної медичної освіти вважається
розвиток навичок критичного мислення в майбутніх лікарів. Тому, у власній
практиці навчання англійської та французької мов медичного спрямування ми
здебільшого досліджували теоретичні засади й західний і вітчизняний
практичний педагогічний досвід формування саме клінічного мислення. Але
останнім часом, завдяки різноманітним тренінгам і семінарам, що проводили
вітчизняні та західні коли, підійнялись інші питання: Як ми розвиваємо творче
мислення у наших студентів? Які методи, що застосовуються, цьому сприяють?
і Яким чином корелюються прагматичний та творчій підходи у професійній
медичній підготовці й чи можливо досягти їх синергії задля формування
цілісної особистості працівника охорони здоров’я?
За висновками дослідження французького й загальноєвропейського
досвіду з підготовки лікарів загальної практики/сімейної медицини, визначення
професійної компетентності лікаря ґрунтується на здатності мобілізувати усі
набуті компетенції у певній ситуації.