Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Абрамович, В. Є. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-04-18T10:07:08Z | |
dc.date.available | 2023-04-18T10:07:08Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Абрамович В. Є. Синергія прагматичного та творчого підходів у медичній освіті: досвід і перспективи / В. Є. Абрамович // Людина як цілісність: традиції та інновації: V Міжнар. наук.-конф., 20 жовтня 2022 р., м. Одеса: збірник матер. – Одеса, 2023. – С. 236–240. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12545 | |
dc.description.abstract | Головною парадигмою та ціллю сучасної медичної освіти вважається розвиток навичок критичного мислення в майбутніх лікарів. Тому, у власній практиці навчання англійської та французької мов медичного спрямування ми здебільшого досліджували теоретичні засади й західний і вітчизняний практичний педагогічний досвід формування саме клінічного мислення. Але останнім часом, завдяки різноманітним тренінгам і семінарам, що проводили вітчизняні та західні коли, підійнялись інші питання: Як ми розвиваємо творче мислення у наших студентів? Які методи, що застосовуються, цьому сприяють? і Яким чином корелюються прагматичний та творчій підходи у професійній медичній підготовці й чи можливо досягти їх синергії задля формування цілісної особистості працівника охорони здоров’я? За висновками дослідження французького й загальноєвропейського досвіду з підготовки лікарів загальної практики/сімейної медицини, визначення професійної компетентності лікаря ґрунтується на здатності мобілізувати усі набуті компетенції у певній ситуації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | синергія | uk_UA |
dc.subject | прагматичний та творчий підхід | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.title | Синергія прагматичного та творчого підходів у медичній освіті: досвід і перспективи | uk_UA |
dc.type | Article | en |