Психологічний супровід самореалізації особистості в умовах медичного університету

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кривцова, Н. В. uk
dc.contributor.author Салех, О. М. uk
dc.contributor.author Kryvtsova, N. V. en
dc.contributor.author Salekh, O. M. en
dc.contributor.author Кривцова, Н. В. ru
dc.contributor.author Салех, Е. Н. ru
dc.date.accessioned 2020-02-17T11:21:38Z
dc.date.available 2020-02-17T11:21:38Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кривцова Н. В., Салех О. М. Психологічний супровід самореалізації особистості в умовах медичного університету // Актуальні проблеми транспортної медицини. 2018. № 2 (52). С. 55-64. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/6477
dc.description.abstract В умовах глобальних світових трансформацій, кризи, корупції, зростаючого розриву між складністю сучасного світу і здатністю людини її усвідомлювати та діяти адекватно нових обставин, вітчизняному фахівцюмедику треба не стільки безперервно поповнювати свій інформаційний скарб, скільки мати здатність творчого його використання в умовах, коли від якості його професіональної компетентності залежить життя людини. Актуальним стає психологічний супровід щодо створення систем управління якістю надання освітніх послуг у вишу і підготовки конкурентоспроможних фахівців-медиків та забезпечення умов самореалізації і особистіснопрофесійного самовдосконалення всіх учасників освітнього процесу. Отримані результати теоретичного і емпіричного дослідження дозволяють зробити висновки про те, що поступово відбувається усвідомлення необхідності трансформації системи професійної освіти з підготовки спеціаліста певної галузі на професійно-особистісний розвиток людини, суб’єктне самовизначення і самовдосконалення всіх учасників освітнього простору, що підкреслює важливість психологічного супроводу самореалізації особистості дослідника наукових знань в умовах медичного університеті та доцільність використання постнекласичної моделі та створених на її підставі авторських моделей освітнього коучингу «Шлях до гармонії життя» та «Від мрії до успіху». Досвід використання зазначених технологій в освітньому процесі медичного університету показав покращення самопочуття особистості-дослідника наукових знань, зниження тривожності і підвищення стійкості до стресорів. uk_UA
dc.description.abstract In the context of global transformations, crises, corruption, the growing gap between the complexity of the modern world and the ability of a person to understand it and to act adequately new circumstances, the domestic medical specialist should not so much continuously replenish his information treasure, how much he has the ability to use it creatively in a situation where the quality of his professional competence depends on human life. The psychological support for the creation of quality management systems for the provision of educational services in higher education and training of competitive medical professionals and provision of conditions for self-realization and personal and professional self-improvement of all participants in the educational process becomes relevant. The results of theoretical and empirical studies allow to conclude that there is awareness of the need to gradually transform the system of vocational education with specialist training in a particular field of professional and personal development of human subjective and self-determination of all participants in the educational space, which emphasizes the importance of psychological support self personality of the researcher of scientific knowledge in the conditions of a medical university and expediency of postnonclassical use th model and created on the basis of copyright educational coaching models' path to harmony of life "and" Dream to success. " The experience of using these technologies in the educational process of the medical university has shown improvement of self-esteem of the person-researcher of scientific knowledge, reduction of anxiety and increase of resistance to stressors. en
dc.description.abstract В условиях глобальных мировых трансформаций, кризиса, коррупции, растущего разрыва между сложностью современного мира и способностью человека ее осознавать и действовать адекватно новых обстоятельств, отечественному специалисту-медику надо не столько непрерывно пополнять свой информационный сокровище, сколько иметь способность творческого его использования в условиях, когда от качества его профессиональной компетентности зависит жизнь человека. Актуальным становится психологическое сопровождение по созданию систем управления качеством предоставления образовательных услуг в вуз и подготовки конкурентоспособных специалистов-медиков и обеспечения условий для самореализации и личностно-профессионального самосовершенствования всех участников образовательного процесса. Полученные результаты теоретического и эмпирического исследования позволяют сделать выводы о том, что постепенно происходит осознание необходимости трансформации системы профессионального образования по подготовке специалиста определенной отрасли на профессиональноличностное развитие человека, субъектное самоопределение и самосовершенствование всех участников образовательного пространства, подчеркивает важность психологического сопровождения самореализации личности исследователя научных знаний в условиях медицинского университете и целесообразность использования постнеклассические й модели и созданных на ее основании авторских моделей образовательного коучинга «Путь к гармонии жизни» и «От мечты к успеху». Опыт использования указанных технологий в образовательном процессе медицинского университета показал улучшение самочувствия личностиисследователя научных знаний, снижение тревожности и повышения устойчивости к стрессоров. ru
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject потенціал самореалізації uk_UA
dc.subject особистість трансфесіоналу uk_UA
dc.subject психологічний супровід постнекласична модель uk_UA
dc.subject технології освітнього коучингу uk_UA
dc.subject potential of self-realization en
dc.subject personality of the transfessional en
dc.subject psychological support post-classical model en
dc.subject technology of educational coaching en
dc.subject потенциал самореализации ru
dc.subject технологии образовательного коучинга ru
dc.subject личность трансфесионалу ru
dc.subject психологическое сопровождение постнеклассическая модель ru
dc.title Психологічний супровід самореалізації особистості в умовах медичного університету uk_UA
dc.title.alternative Psychological support of self-employment personality in the conditions of the medical university en
dc.title.alternative Психологическое сопровождение самореализации личности условиях медицинского университета ru
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу