dc.contributor.author |
Бажора, Ю. І. |
ua |
dc.contributor.author |
Чеснокова, М. М. |
ua |
dc.contributor.author |
Шевеленкова, А. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Левицька, Н. А. |
ua |
dc.contributor.author |
Bazhora, Yu. I. |
en |
dc.contributor.author |
Chesnokova, M. M. |
en |
dc.contributor.author |
Shevelenkova, A. V. |
en |
dc.contributor.author |
Levytsky, N. A. |
en |
dc.date.accessioned |
2019-03-11T13:42:08Z |
|
dc.date.available |
2019-03-11T13:42:08Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Порівняльний аналіз результатів складання кроків з медичної біології / Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова, Н. А. Левицька // Проблеми інтеграції української медичної освіти у світовій освітній простір : Всеукр. навч.-наук. конф., 21–22 травня 2009 р. : матер. – Тернопіль, 2009. – С. 66–67. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/4780 |
|
dc.description.abstract |
Порівняно результати складання ліцензійного іспиту "Крок-1" студентами, які навчалися за кредитно-модульною системою організації навчального процесу, з результатами попередніх років. Встановлено, що у цілому результати складання тестів з біології суттєво не відрізняються. Проте знизилась якість засвоєння матеріалу громадянами іноземних держав, викладання яким здійснюється англійською мовою. На думку авторів, виділення часу для підготовки до складання модульних контролів в змозі поліпшити засвоєння біології цією групою студентів. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Result of the licensing examination "Krok-1" of the students which study biology by module system were compared with results of previous years. Results in biology do not differ significantly in general, except of English-media students, whose results declined. Under the author's opinion, additional time for preparing to credit-module control may improve the results. |
en |
dc.description.abstract |
Проведено сравнение результатов сдачи лицензионного экзамена "Крок-1" студентами, которые обучались по кредитно-модульной системе, с результатами предыдущих лет. Установлено, что в целом результаты сдачи экзамена по биологии существенно не отличаются. Однако снизилось качество усвоения материала гражданами иностранных государств, которые обучаются на английском языке. По мнению авторов, выделение времени на подготовку к сдаче модульных контролей могло бы улучшить усвоение биологии этой группой студентов. |
ru |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
кредитно-модульна система |
uk_UA |
dc.subject |
ліцензійний іспит "Крок-1" |
uk_UA |
dc.subject |
оцінювання знань |
uk_UA |
dc.subject |
ECTS |
en |
dc.subject |
licensing examination "Krok-1" |
en |
dc.subject |
evaluation of students'knowledge |
en |
dc.subject |
кредитно-модульная система |
uk_UA |
dc.subject |
лицензионный экзамен "Крок-1" |
uk_UA |
dc.subject |
оценивание знаний |
uk_UA |
dc.title |
Порівняльний аналіз результатів складання кроків з медичної біології |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |