dc.contributor.author |
Пішак, В. П. |
ua |
dc.contributor.author |
Бажора, Ю. І. |
ua |
dc.contributor.author |
Булик, Р. Є. |
ua |
dc.contributor.author |
Pishak, V. P. |
en |
dc.contributor.author |
Bazhora, Yu. I. |
en |
dc.contributor.author |
Bulyk, R. Ye. |
en |
dc.date.accessioned |
2019-03-05T10:44:26Z |
|
dc.date.available |
2019-03-05T10:44:26Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.citation |
Пішак, В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "Медична біологія" : перші результати та подальші кроки / В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик // Медична освіта (Тернопіль). – 2006. – № 4. – С. 43–46. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/4751 |
|
dc.description.abstract |
У статті наведено перші результати впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в невід'ємну фундаментальну дисципліну в системі вищої медичної освіти - медичну біологію у вищих медичних навчальних закладах МОЗ України ІІІ-ІУ рівнів акредитації та окреслено актуальні питання удосконалення навчально-методичного забезпечення викладання предмета. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article deals with the first results of credit-module system introduction to inalienahle fundamental discipline in the system of higher medical education – medical biology in higher medical educations of Ukrainian MPH of III-IV accreditation levels, and it outlines the actual qustions of educational-methodical teaching improvement. |
en |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
кредитно-модульна система |
uk_UA |
dc.subject |
медична біологія |
uk_UA |
dc.subject |
Болонська декларація |
uk_UA |
dc.subject |
вища медична освіта |
uk_UA |
dc.title |
Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "Медична біологія": перші результати та подальші кроки |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Introduction of principles of credit-module education system in to "Medical biology" discipline: first results and further steps |
en |
dc.type |
Article |
en |