Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кресюн, В. Й. | ua |
dc.contributor.author | Бажора, Ю. І. | ua |
dc.contributor.author | Гончарук, С. Ф. | ua |
dc.contributor.author | Гончарук, Л. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2019-03-01T10:00:10Z | |
dc.date.available | 2019-03-01T10:00:10Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Ранжування чинників, які негативно впливають на успішність (результати анкетування студентів) / В. Й. Кресюн, Ю. І. Бажора, С. Ф. Гончарук, Л. В. Гончарук // Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України на новому етапі: X ювілейна Всеукр.навчально-наук. конф., 18–19 квітня 2013 р. : матер. – Тернопіль, 2013. – Ч. 1. – С. 136–137. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/4736 | |
dc.description.abstract | Вдосконалення української медичної освіти передбачає впровадження в навчальний процес новітніх технологій, узгодженість навчальних планів і програм, стимуляцію студентів до навчання та активну співпрацю викладача і студента. Однак, при цьому важливо враховувати думку студентів щодо чинників, які негативно впливають на успішність та перебіг навчання. Методом анонімного анкетування було проведено опитування студентів Одеського національного медичного університету – в перші 1–2 тижня навчання першого курсу (192 осіб) і перед державними іспитами випускного курсу медичних факультетів (190 осіб) (вибірка випадкова гніздова, репрезентативна за віком і статтю, помилка вибірки становить не більше 3,5%). Оцінка результатів опитування проводилась шляхом ранжування впливу 12 чинників (брак часу; матеріальне становище; незадовільні житлові умови; відсутність інтересу до навчання; упереджене ставлення викладача; поганий “мікроклімат” в групі; байдужість викладача до навчального процесу; погане матеріальне забезпечення навчального процесу; нерівність студентів у навчальному процесі; недостатня кваліфікація викладача; погана організація навчального процесу; занадто великий об’єм навчального матеріалу) за пріоритетністю (з першого по дванадцяте місце) на основі розрахунку середнього балу. Бали нараховувалися в залежності від місця кожного чинника в структурі ранжирування: 1 місце – 12 балів, 2 місце – 11 балів, ... останнє місце – 1 бал. Визначали місце чинника у ранжуванні, середній бал та відсоток першого місця. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | анонімне анкетування | uk_UA |
dc.subject | ранжування | uk_UA |
dc.subject | новітні технології | uk_UA |
dc.subject | навчальний матеріал | uk_UA |
dc.title | Ранжування чинників, які негативно впливають на успішність (результати анкетування студентів) | uk_UA |
dc.type | Article | en |