Сучасний погляд на труднощі організації навчання онлайн: результати емпіричного дослідження

Show simple item record

dc.contributor.author Лівшун, О. ua
dc.contributor.author Лунгу, В. І. ua
dc.contributor.author Лунгу, К. В. ua
dc.contributor.author Парасочкіна, В. В. ua
dc.contributor.author Тащян, А. Е. ua
dc.contributor.author Livshun, O. en
dc.contributor.author Lungu, V. I. en
dc.contributor.author Lungu, K. V. en
dc.contributor.author Parasochkina, V. V. en
dc.contributor.author Tashchyan, A. E. en
dc.date.accessioned 2024-07-24T08:21:55Z
dc.date.available 2024-07-24T08:21:55Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Сучасний погляд на труднощі організації навчання онлайн: результати емпіричного дослідження / О. Лівшун, В. І. Лунгу, К. В. Лунгу та ін. // Вісник науки та освіти. – 2024. – № 6 (24). – С. 829–843. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15704
dc.description.abstract У статті представлено оцінку якості дистанційного онлайн-навчання, проведену в результаті спільного опитування Державної служби забезпечення якості вищої освіти та Національного агентства; дається огляд організаційно-методичних аспектів онлайнвикладання. В загалі позитивний досвід використання у навчанні цифрових ресурсів MS-Teams, Mirapolis, Zoom та ін., ускладнюється наявністю деяких технічних недоліків. Через це при проведенні онлайнлекцій спостерігається нестабільна увага учнів, і виникають проблеми об'єктивності тестування, тоді як під час проведення практичних занять викладачеві важко провести об'єктивну оцінку учнів. Застосування електронних систем: Kahoot та Mentimeter дозволяє більш ефективно використовувати значний потенціал, який представляють мобільні телефони, планшети або особисті комп'ютери студентів для підвищення якості навчання. Зазначено, що інтерактивні включення до лекції сприяють посиленню довільної уваги учнів. У статті наведено результати проекту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe): емпіричного дослідження освітніх результатів, досягнутих учнями в умовах дистанційного навчання. У результаті дослідження було проведено анкетування учнів та їх батьків, що включає діагностику показників пізнавальних і комунікативних універсальних навчальних процесів. Аналіз отриманих даних підтверджує, що цифровізація освітнього процесу значно впливає на мотивацію до навчання, розвиток пізнавальних процесів, комунікативних умінь і предметних результатів учнів. uk_UA
dc.description.abstract The article presents the assessment of the quality of distance online education, conducted as a result of a joint survey of the State Service for Quality Assurance of Higher Education and the National Agency; an overview of the organizational and methodological aspects of online teaching is given. In general, the experience of using MS-Teams, Mirapolis, Zoom, etc. digital resources in education is positive. is complicated by the presence of some technical deficiencies. Due to this, when conducting online lectures, students' attention is unstable, and there are problems with the objectivity of testing, while during practical classes, it is difficult for the teacher to conduct an objective assessment of students. The use of electronic systems: Kahoot and Mentimeter allows to more effectively use the significant potential of mobile phones, tablets or personal computers of students to improve the quality of education. It is noted that interactive inclusions in the lecture contribute to strengthening the voluntary attention of students. The article presents the results of the project "Supporting Governmental Reforms in Ukraine" (SURGe): an empirical study of the educational results achieved by students in the conditions of distance learning. As a result of the research, a survey of students and their parents was conducted, which includes diagnostics of indicators of cognitive and communicative universal educational processes. The analysis of the obtained data confirms that the digitalization of the educational process significantly affects the motivation to study, the development of cognitive processes, communication skills and subject results of students. en
dc.language.iso uk en
dc.subject онлайн-навчання uk_UA
dc.subject інтерактивні включення uk_UA
dc.subject цифрові ресурси uk_UA
dc.subject цифровізація освіти uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject освітні результати uk_UA
dc.subject online lecture en
dc.subject interactive inclusions en
dc.subject digital resources en
dc.subject digitalization of education en
dc.subject educational process en
dc.subject educational results en
dc.title Сучасний погляд на труднощі організації навчання онлайн: результати емпіричного дослідження uk_UA
dc.title.alternative A modern view of the difficulties of organizing online learning: results of empirical research en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account