У статті представлено оцінку якості дистанційного онлайн-навчання, проведену в результаті спільного опитування Державної служби забезпечення якості вищої освіти та Національного агентства; дається огляд організаційно-методичних аспектів онлайнвикладання. В загалі позитивний досвід використання у навчанні
цифрових ресурсів MS-Teams, Mirapolis, Zoom та ін., ускладнюється наявністю деяких технічних недоліків. Через це при проведенні онлайнлекцій спостерігається нестабільна увага учнів, і виникають проблеми
об'єктивності тестування, тоді як під час проведення практичних занять викладачеві важко провести об'єктивну оцінку учнів. Застосування електронних систем: Kahoot та Mentimeter дозволяє більш ефективно
використовувати значний потенціал, який представляють мобільні телефони, планшети або особисті комп'ютери студентів для підвищення якості навчання. Зазначено, що інтерактивні включення до лекції
сприяють посиленню довільної уваги учнів. У статті наведено результати проекту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe): емпіричного дослідження освітніх результатів, досягнутих учнями в умовах дистанційного навчання. У результаті дослідження було проведено анкетування учнів та їх батьків, що включає діагностику показників пізнавальних і комунікативних універсальних навчальних процесів. Аналіз отриманих даних підтверджує, що цифровізація освітнього процесу значно впливає на мотивацію до
навчання, розвиток пізнавальних процесів, комунікативних умінь і предметних результатів учнів.
The article presents the assessment of the quality of distance online education, conducted as a result of a joint survey of the State Service for Quality Assurance of Higher Education and the National Agency; an overview of the organizational and methodological aspects of online teaching
is given. In general, the experience of using MS-Teams, Mirapolis, Zoom, etc. digital resources in education is positive. is complicated by the presence of
some technical deficiencies. Due to this, when conducting online lectures, students' attention is unstable, and there are problems with the objectivity of
testing, while during practical classes, it is difficult for the teacher to conduct an objective assessment of students. The use of electronic systems: Kahoot
and Mentimeter allows to more effectively use the significant potential of mobile phones, tablets or personal computers of students to improve the
quality of education. It is noted that interactive inclusions in the lecture contribute to strengthening the voluntary attention of students. The article presents the results of the project "Supporting Governmental Reforms in Ukraine" (SURGe): an empirical study of the educational results achieved by students in the conditions of distance learning. As a result of the research, a survey of students and their parents was conducted, which includes diagnostics of indicators of cognitive and communicative universal educational processes. The analysis of the obtained data confirms that the digitalization of the educational process significantly affects the motivation to study, the development of cognitive processes, communication skills and subject results of students.