Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Русалкіна, Л. Г. | ua |
dc.contributor.author | Пислар, Т. П. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-11-28T07:24:32Z | |
dc.date.available | 2023-11-28T07:24:32Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Русалкіна Л. Г. Англомовна підготовка лікарів на різних етапах навчання / Л. Г. Русалкіна, Т. П. Пислар // Інноваційна педагогіка. – 2023. – Т. 2, вип. 64. – С. 96–98. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14238 | |
dc.description.abstract | Статтю присвячено актуальним питанням навчання іноземної мови в аспірантурі медичного вищого навчального закладу. Метою статті є узагальнення та осмислення актуальних проблем навчання іноземної мови в аспірантурі. Розглянуто основні проблеми, пов’язані з іншомовною підготовкою аспірантів, та шляхи їх вирішення. Розглянуті шляхи подолання труднощів вивчення іноземної мови в аспірантурі є кроком до вирішення проблем забезпечення вимог до аспірантів медичних вищих навчальних закладів. Оволодіння англійською мовою – складний процес, який потребує активної пізнавальної мотивації з боку аспіранта та володіння ефективними технологіями з боку викладача. Оскільки одна з тенденцій сучасної вищої освіти проявляється у зменшенні кількості аудиторних годин за рахунок збільшення кількості годин на самостійну роботу, ця обставина змушує переглянути методику роботи. Очевидно, що викладання іноземної мови в медичному ЗВО має піти якісно по новому шляху, що дозволяє формувати іншомовну комунікативну компетенцію на основі реальних умов навчання, якими є зменшення кількості практичних занять і збільшення частки занять, які навчаються в медичному закладі. самостійна робота. На перший план висувається завдання стимулювання інтересу до навчання та пріоритет методів. Більшість знань і вмінь молодому вченому доводиться опановувати самостійно. Успіх цього процесу залежить від грамотної організації роботи аспіранта та ефективного використання часу, запланованого на вивчення іноземної мови. Під час навчання з аспірантами ми використовуємо такі форми роботи, як робота з першоджерелами, складання термінологічного словника, анотування та реферування статей за темою наукової роботи, опрацювання матеріалів аудиторних занять, підготовка доповіді та виступ на конференції. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article is devoted to the topical issues of foreign language teaching in the post-graduate course of the medical higher education institution. The purpose of the article is to generalize and understand the current issues of foreign language learning in graduate school. The main problems related to foreign language training of graduate students and ways to solve them are considered. The considered ways of overcoming the difficulties of learning a foreign language in graduate school are a step towards solving the problems of meeting the requirements for graduate students of medical higher education institutions. Mastering the English language is a complex process that requires active cognitive motivation on the part of the graduate student and mastery of effective technologies on the part of the teacher. Since one of the trends of modern higher education is manifested in reducing the number of classroom hours at the expense of increasing the number of hours for independent work, this circumstance forces to review the work methodology. Obviously, teaching a foreign language in a medical university should follow a qualitatively new path, which allows for the formation of foreign language communicative competence based on real learning conditions, which are a decrease in the number of practical classes and an increase in the share of independent work. The task of stimulating interest in learning and the priority of methods come to the fore. A young scientist has to master most of the knowledge and skills on his own. The success of this process depends on the competent organization of the graduate student’s work and the effective use of the time planned for studying a foreign language. During training with graduate students, we use such forms of work as working with original sources, compiling a terminological dictionary, annotating and referencing articles on the topic of scientific work, working on materials for classroom classes, preparing a report and speaking at a conference. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.subject | аспірантура | uk_UA |
dc.subject | медичний університет | uk_UA |
dc.subject | foreign language | en |
dc.subject | graduate school | en |
dc.subject | medical university | en |
dc.title | Англомовна підготовка лікарів на різних етапах навчання | ua |
dc.title.alternative | English training of doctors at different stages of education | en |
dc.type | Article | en |