Статтю присвячено актуальним питанням навчання іноземної мови в аспірантурі
медичного вищого навчального закладу.
Метою статті є узагальнення та осмислення актуальних проблем навчання іноземної мови в аспірантурі. Розглянуто
основні проблеми, пов’язані з іншомовною
підготовкою аспірантів, та шляхи їх вирішення. Розглянуті шляхи подолання труднощів вивчення іноземної мови в аспірантурі
є кроком до вирішення проблем забезпечення вимог до аспірантів медичних вищих
навчальних закладів.
Оволодіння англійською мовою – складний
процес, який потребує активної пізнавальної мотивації з боку аспіранта та володіння
ефективними технологіями з боку викладача. Оскільки одна з тенденцій сучасної
вищої освіти проявляється у зменшенні
кількості аудиторних годин за рахунок
збільшення кількості годин на самостійну
роботу, ця обставина змушує переглянути
методику роботи. Очевидно, що викладання
іноземної мови в медичному ЗВО має піти
якісно по новому шляху, що дозволяє формувати іншомовну комунікативну компетенцію на основі реальних умов навчання, якими
є зменшення кількості практичних занять і
збільшення частки занять, які навчаються
в медичному закладі. самостійна робота.
На перший план висувається завдання
стимулювання інтересу до навчання та
пріоритет методів. Більшість знань і вмінь
молодому вченому доводиться опановувати
самостійно. Успіх цього процесу залежить
від грамотної організації роботи аспіранта
та ефективного використання часу, запланованого на вивчення іноземної мови. Під час
навчання з аспірантами ми використовуємо
такі форми роботи, як робота з першоджерелами, складання термінологічного словника, анотування та реферування статей
за темою наукової роботи, опрацювання
матеріалів аудиторних занять, підготовка
доповіді та виступ на конференції.
The article is devoted to the topical issues of
foreign language teaching in the post-graduate
course of the medical higher education institution. The purpose of the article is to generalize
and understand the current issues of foreign
language learning in graduate school. The main
problems related to foreign language training of
graduate students and ways to solve them are
considered. The considered ways of overcoming the difficulties of learning a foreign language
in graduate school are a step towards solving
the problems of meeting the requirements for
graduate students of medical higher education
institutions.
Mastering the English language is a complex
process that requires active cognitive motivation on the part of the graduate student and
mastery of effective technologies on the part of
the teacher. Since one of the trends of modern
higher education is manifested in reducing the
number of classroom hours at the expense of
increasing the number of hours for independent work, this circumstance forces to review
the work methodology. Obviously, teaching a
foreign language in a medical university should
follow a qualitatively new path, which allows for
the formation of foreign language communicative competence based on real learning conditions, which are a decrease in the number of
practical classes and an increase in the share
of independent work. The task of stimulating
interest in learning and the priority of methods come to the fore. A young scientist has
to master most of the knowledge and skills on
his own. The success of this process depends
on the competent organization of the graduate
student’s work and the effective use of the time
planned for studying a foreign language. During
training with graduate students, we use such
forms of work as working with original sources,
compiling a terminological dictionary, annotating and referencing articles on the topic of scientific work, working on materials for classroom
classes, preparing a report and speaking at a
conference.