Особливості дистанційного навчання із «Психіатрії» в медичному університеті

Show simple item record

dc.contributor.author Опря, Є. В. ua
dc.contributor.author Мельник, Е. В. ua
dc.contributor.author Пустовойт, М. М. ua
dc.contributor.author Чернова, Т. М. ua
dc.contributor.author Горячев, П. І. ua
dc.contributor.author Бєсєда, Я. В. ua
dc.contributor.author Oprya, E. V. en
dc.contributor.author Melnik, E. V. en
dc.contributor.author Pustovoit, N. N. en
dc.contributor.author Chernova, T. M. en
dc.contributor.author Goryachev, P. I. en
dc.contributor.author Beseda, Ya. V. en
dc.contributor.author Опря, Е. В. ru
dc.contributor.author Мельник, Е. В. ru
dc.contributor.author Пустовойт, Н. Н. ru
dc.contributor.author Чернова, Т. М. ru
dc.contributor.author Горячев, П. И. ru
dc.contributor.author Беседа, Я. В. ru
dc.date.accessioned 2023-08-11T07:03:22Z
dc.date.available 2023-08-11T07:03:22Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Особливості дистанційного навчання із «Психіатрії» в медичному університеті / Є. В. Опря, Е. В. Мельник, М. М. Пустовойт та ін. // Актуальные проблемы транспортной медицины. – 2021. – № 3 (65). – С. 99–105. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13519
dc.description.abstract Дистанційна форма навчання (ДН) до сих пір залишається однією з гострих та найбільш обговорюваних проблем в вищій медичній освіті. Але внаслідок пандемії COVID'19 було прийняте рішення щодо організації дистанційного навчання в ме' дичних вищих навчальних закладах із використанням дистанційних освітніх техно' логій та створення умов для успішної роботи інформаційно'освітнього середови' ща. Але й після послаблення карантину у світі стало зрозуміло, що людство пере' ишло на нову стадію розвитку, де дистанціине навчання буде відігравати велику роль. Тому важливо проаналізувати результати дистанціиного навчального проце' су и визначити пріоритетні шляхи розвитку онлаин'освіти. Застосування методів дистанційного навчання в умовах карантину при відсут' ності можливості очного навчання є життєво необхідним для отримання знань сту' дентами'медиками на клінічних дисциплінах, зокрема «психіатрії». У статті наведе' но принципи впровадження дистанційного навчання студентів із предмету «психі' атрія» та його особливості. Проведення ДН на клінічних дисциплінах вимагає само' вдосконалення обох сторін'учасниць процесу, — як викладача, так і студентів. На студента, що навчається дистанційно, накладається велика ступінь відповідальності в плані підготовки до занять, однак компенсується відсутністю витрати часу на до' рогу і можливістю навчатися в комфортних для нього умовах. Дистанційна освіта сприяє підвищенню самореалізації та автономії студента'медика, розвитку його особистості. Для покращення якості ДН викладачам треба забезпечити зворотній зв’язок із студентами та розширювати психологічну і психіатричну медіатеку (на' вчально'пізнавальні, науково'популярні фільми з психіатрії, наркології і психології, відеоматеріали науково'практичних конференцій, симпозіумів, семінарів, відеоза' писи огляду пацієнтів та ін.). uk_UA
dc.description.abstract Distance learning (DL) still remains one of the acute and most discussed problems in higher medical education. But as a result of the COVID'19 pandemic, it was decided to organize distance learning in medical higher education institutions using distance learning technologies and create conditions for the successful operation of the information and educational environment. But even after the relief of quarantine in the world, it became clear that humanity has entered a new stage of development, where distance learning will play an important role. Therefore, it is important to analyze the results of the distance learning process and determine the priority ways for the development of online education. The use of distance learning methods in conditions of quarantine and lost the possibility of full'time education is vital for the acquisition of knowledge by medical students in clinical disciplines, in particular “psychiatry”. The article describes the principles of introducing distance learning for students on the discipline of “psychiatry” and its features. Conducting DL in clinical disciplines requires self'improvement on both sides of the process — the teacher and the students. A distance educated student is imposed a great degree of responsibility in terms of preparation for classes, however, it is compensated by the remove of travel time and the opportunity to study in a comfortable environment. Distance education contributes to the increase of self' realization and autonomy of the medical student, the development of his personality. To improve the quality of DL, teachers need to provide feedback with students and expand the psychological and psychiatric media library (educational, popular'science films on psychiatry, narcology and psychology, video materials of scientific and practical conferences, symposium, seminars, video recordings of patient examinations, etc.) en
dc.description.abstract Дистанционная форма обучения (ДО) до сих пор остается одной из острых и наиболее обсуждаемых проблем в высшем медицинском образовании. Но в ре' зультате пандемии COVID'19 было принято решение об организации дистанцион' ного обучения в медицинских высших учебных заведениях с использованием дис' танционных образовательных технологий и создании условий для успешной рабо' ты информационно'образовательной среды. Но и после ослабления карантина в мире стало понятно, что человечество перешло на новую стадию развития, где дистанционное обучение будет играть большую роль. Поэтому важно проанализи' ровать результаты дистанционного учебного процесса и определить приоритетные пути развития онлайн'образования. Применение методов дистанционного обучения в условиях карантина при отсутствии возможности очного обучения является жизненно необходимым для получения знаний студентами'медиками на клинических дисциплинах, в частности «психиатрии». В статье приведены принципы внедрения дистанционного обучения студентов по предмету «психиатрия» и его особенности. Проведение ДО на кли' нических дисциплинах требует самосовершенствования обеих сторон'участниц процесса, — как преподавателя, так и студентов. На студента, обучающегося дис' танционно, накладывается большая степень ответственности в плане подготовки к занятиям, однако компенсируется отсутствием затраты времени на дорогу и воз' можностью учиться в комфортных для него условиях. Дистанционное образование способствует повышению самореализации и автономии студента'медика, разви' тию его личности. Для улучшения качества ДО преподавателям надо обеспечить обратную связь со студентами и расширять психологическую и психиатрическую медиатеку (учебно'познавательные, научно'популярные фильмы по психиатрии, наркологии и психологии, видеоматериалы научно'практических конференций, симпозиумов, семинаров, видеозаписи осмотра пациентов и др.). ru
dc.language.iso uk en
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject психіатрія uk_UA
dc.subject особливості освітнього процесу uk_UA
dc.subject дистанційні освітні технології uk_UA
dc.subject distance learning en
dc.subject psychiatry en
dc.subject peculiarities of the educational process en
dc.subject distance educational technologies en
dc.subject дистанционное обучение ru
dc.subject психиатрия ru
dc.subject особенности образовательного процесса ru
dc.subject дистанционные образовательные технологии ru
dc.title Особливості дистанційного навчання із «Психіатрії» в медичному університеті uk_UA
dc.title.alternative Features of distance learning course “Psychiatry” at the medical university en
dc.title.alternative Особенности дистанционного обучения курсу «Психиатрия» в медицинском университете ru
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account