Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гурієнко, К. О. | ua |
dc.contributor.author | Трухальська, В. В. | ua |
dc.contributor.author | Черниш, С. Б. | ua |
dc.date.accessioned | 2021-11-04T11:54:38Z | |
dc.date.available | 2021-11-04T11:54:38Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Гурієнко К. О. Питання комуникації у фомуванні особистості майбутнього лікаря / К. О. Гурієнко, В. В. Трухальськая, С. Б. Черниш / Управління якістю підготовки фахівців: міжнар. наук.-метод. конф., 21–22 квітня 2016 р., Одеса. – Одеса, 2016. – С. 83. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/10300 | |
dc.description.abstract | Проведення реформи вищої освіти України визначає проблему вдосконалення процесу організації навчального процесу. Одним з основних завдань викладання у вищому навчальному закладі є підготовка студентів до самостійної діяльності, яка залежіть від ефективної реалізації такої якості професіоналізму, як комунікативна компетентність. Комунікативна компетентність-здатність володіти певною системою умінь і навичок спілкування з іншими людьми. Вона забезпечує ефективну взаємодію і полегшує розв’язання міжособистісних проблем. Специфіка здобуття освіти в вищій школі зумовлена передусім розширеним спілкуванням. З його допомогою здійснюється взаємовплив викладача й студента. Важливе значення для повноцінного педагогічного процесу, направленого на підготовку лікаря, має морально-психологічний клімат, що забезпечує позитивну атмосферу спілкування, сприятливі стосунки з метою творчого самовиявлення особистості майбутнього медичного працівника. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | комунікація | uk_UA |
dc.subject | особистість майбутнього лікаря | uk_UA |
dc.subject | професіоналізм | uk_UA |
dc.subject | підготовка студентів | uk_UA |
dc.title | Питання комуникації у фомуванні особистості майбутнього лікаря | uk_UA |
dc.type | Article | en |