Abstract:
Проведення реформи вищої освіти України визначає проблему вдосконалення процесу організації навчального процесу. Одним з основних завдань викладання у вищому навчальному закладі є підготовка студентів до самостійної діяльності, яка залежіть від ефективної реалізації такої якості професіоналізму, як комунікативна компетентність. Комунікативна компетентність-здатність володіти певною системою умінь і навичок спілкування з іншими людьми. Вона забезпечує ефективну взаємодію і полегшує розв’язання міжособистісних проблем. Специфіка здобуття освіти в вищій школі зумовлена передусім розширеним спілкуванням. З його допомогою здійснюється взаємовплив викладача й студента. Важливе значення для повноцінного педагогічного процесу, направленого на підготовку лікаря, має морально-психологічний клімат, що забезпечує позитивну атмосферу спілкування, сприятливі стосунки з метою творчого самовиявлення особистості майбутнього медичного працівника.