Використання інноваційних технологій при проведенні іспиту з навчальної дисципліни «Пропедевтика педіатрії»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нікітіна, Н. О. uk
dc.contributor.author Калашникова, К. А. uk
dc.date.accessioned 2021-06-08T12:28:33Z
dc.date.available 2021-06-08T12:28:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Нікітіна Н. О., Калашникова К. А. Використання інноваційних технологій при проведенні іспиту з навчальної дисципліни «Пропедевтика педіатрії» // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-методичної конф. (м. Одеса, 27-28 лют. 2020 р.). Одеса, 2020. С. 231–232. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9579
dc.description.abstract В світі для оцінки лікарської компетентності використовують об'єктивний структурований клінічний іспит (ОСКІ), метою якого є планомірна структурована і об'єктивна оцінка професійних знань, навичок і вмінь. В Одеському національному медичному університеті (ОНМедУ) на кафедрі пропедевтики педіатрії в цьому році вперше для студентів 3 курсу іспит з практичних навичок буде проходити, спираючись на світовий досвід. Практичні навички будуть оцінюватися на декількох оціночних станціях, де буде моделюватися певна клінічна ситуація. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.title Використання інноваційних технологій при проведенні іспиту з навчальної дисципліни «Пропедевтика педіатрії» uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу