Комунікативно-креативний підхід у підготовці майбутніх учителів-філологів до творчої професійної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чайка, О. В. uk
dc.date.accessioned 2021-02-17T10:03:37Z
dc.date.available 2021-02-17T10:03:37Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Чайка О. В. Комунікативно-креативний підхід у підготовці майбутніх учителів-філологів до творчої професійної діяльності // Наука і освіта. 2012. № 8. С. 158–159. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8829
dc.description.abstract У статті розглядається проблема підготовки майбутніх учителів-філологів до творчої професійної діяльності. Особливу увагу приділено розвитку творчих здібностей у майбутніх учителів-філологів. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject професійно-методично вміння uk_UA
dc.subject креативний потенціал uk_UA
dc.subject комунікативно-креативний підхід uk_UA
dc.subject позакласна діяльність uk_UA
dc.title Комунікативно-креативний підхід у підготовці майбутніх учителів-філологів до творчої професійної діяльності uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу