Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бажора, Ю. І. | ua |
dc.contributor.author | Гончарук, Л. В. | ua |
dc.contributor.author | Гончарук, С. Ф. | ua |
dc.contributor.author | Bazhora, Yu. I. | en |
dc.contributor.author | Goncharuk, L. V. | en |
dc.contributor.author | Goncharuk, S. F. | en |
dc.date.accessioned | 2019-03-28T10:56:22Z | |
dc.date.available | 2019-03-28T10:56:22Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Бажора Ю. І. Схожість та розбіжність думки студентів-стоматологів першого і випускного курсів щодо чинників, які ускладнюють навчальний процес / Ю. І. Бажора, Л. В. Гончарук, С. Ф. Гончарук // Управління якістю підготовки фахівців. Ч. 2 : XXI міжнар. наук.-метод. конф., 21–22 квітня 2016 р. : матер. – Одеса. – 2016. – 10–11. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/4875 | |
dc.description.abstract | Вдосконалення української освіти передбачає впровадження в навчальний процес новітніх технологій, узгодженість навчальних планів і програм, стимуляцію студентів до навчання та активну співпрацю викладача і студента. Однак, при цьому необхідно враховувати думку студентів щодо чинників, які ускладнюють навчальний процес. Особливо важливо це в умовах, коли реформування системи вищої освіти в Україні відбувається в тлі несприятливої соціально-економічної ситуації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | студенти-стоматологи | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | випускний курс | uk_UA |
dc.subject | новітні технології | uk_UA |
dc.title | Схожість та розбіжність думки студентів-стоматологів першого і випускного курсів щодо чинників, які ускладнюють навчальний процес | uk_UA |
dc.type | Article | en |