Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бажора, Ю. І. | ua |
dc.contributor.author | Чернявська, Г. В. | ua |
dc.contributor.author | Тітаренко, О. В. | ua |
dc.contributor.author | Bazhora, Yu. I. | en |
dc.contributor.author | Cherniavska, G. V. | en |
dc.contributor.author | Tіtarenko, O. V. | en |
dc.date.accessioned | 2019-03-07T10:12:45Z | |
dc.date.available | 2019-03-07T10:12:45Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Бажора Ю. І. Стан виробничої практики студентів за кредитно-модульною системою навчання / Ю. І. Бажора, Г. В. Чернявська, О. В. Тітаренко // Досвід та проблеми впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах України : Всеукр. навч.-наук. конференція, 15–16 травня 2008 р. : матер. – Тернопіль. – С. 109–110. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/4768 | |
dc.description.abstract | Наведені переваги і недоліки виробничої практики, яка проводиться за кредитно-модульною системою навчання протягом двох років. При збільшенні вимог до теоретичної атестації студентів, недостатньо часу приділяється власне практичній підготовці. Запропонована схема раціональної модульної оцінки виробничої практики. Обгрунтровані складнощі і недоліки виробничої практики студентів на 4 і 5 курсах. Значне скорочення годин виробничої практики істотно знижує рівень професійної підготовки лікарів-фахівців. | uk_UA |
dc.description.abstract | There have been presented advantages and disadvantages of the professional training in credit-module educational system for two years. Insufficient time is paid to proper practical training while increasing requirements to theoretical assessment of students. We propose a scheme of rational module assesment of professional training. There were substantiated difficulties and drawbacks of student's training in the 4th–5th years of study. Significant reduction of hours of professional training may considerably decrease the level of professional training of medical specialists. | en |
dc.description.abstract | Приведены преимущества и недостатки производственной практики, которая проводится по кредитно-модульной системе обучения в течение двух лет. При увеличении требований к теоретической аттестации студентов, недостаточно времени уделяется собственно практической подготовке. Предложена схема рациональной модульной оценки производственной практики. Обоснованы сложности и недостатки производственной практики студентов на 4 и 5 курсах. Значительное сокращение часов производственной практики существенно снижает уровень профессиональной подготовки врачей-специалистов. | ru |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | виробнича практика | uk_UA |
dc.subject | кредитно-модульна система навчання | uk_UA |
dc.subject | professional training | en |
dc.subject | credit-module educational system | en |
dc.subject | производственная практика | ru |
dc.subject | кредитно-модульная система обучения | ru |
dc.title | Стан виробничої практики студентів за кредитно-модульною системою навчання | uk_UA |
dc.type | Article | en |