Стан виробничої практики студентів за кредитно-модульною системою навчання

Show simple item record

dc.contributor.author Бажора, Ю. І. ua
dc.contributor.author Чернявська, Г. В. ua
dc.contributor.author Тітаренко, О. В. ua
dc.contributor.author Bazhora, Yu. I. en
dc.contributor.author Cherniavska, G. V. en
dc.contributor.author Tіtarenko, O. V. en
dc.date.accessioned 2019-03-07T10:12:45Z
dc.date.available 2019-03-07T10:12:45Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Бажора Ю. І. Стан виробничої практики студентів за кредитно-модульною системою навчання / Ю. І. Бажора, Г. В. Чернявська, О. В. Тітаренко // Досвід та проблеми впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах України : Всеукр. навч.-наук. конференція, 15–16 травня 2008 р. : матер. – Тернопіль. – С. 109–110. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/4768
dc.description.abstract Наведені переваги і недоліки виробничої практики, яка проводиться за кредитно-модульною системою навчання протягом двох років. При збільшенні вимог до теоретичної атестації студентів, недостатньо часу приділяється власне практичній підготовці. Запропонована схема раціональної модульної оцінки виробничої практики. Обгрунтровані складнощі і недоліки виробничої практики студентів на 4 і 5 курсах. Значне скорочення годин виробничої практики істотно знижує рівень професійної підготовки лікарів-фахівців. uk_UA
dc.description.abstract There have been presented advantages and disadvantages of the professional training in credit-module educational system for two years. Insufficient time is paid to proper practical training while increasing requirements to theoretical assessment of students. We propose a scheme of rational module assesment of professional training. There were substantiated difficulties and drawbacks of student's training in the 4th–5th years of study. Significant reduction of hours of professional training may considerably decrease the level of professional training of medical specialists. en
dc.description.abstract Приведены преимущества и недостатки производственной практики, которая проводится по кредитно-модульной системе обучения в течение двух лет. При увеличении требований к теоретической аттестации студентов, недостаточно времени уделяется собственно практической подготовке. Предложена схема рациональной модульной оценки производственной практики. Обоснованы сложности и недостатки производственной практики студентов на 4 и 5 курсах. Значительное сокращение часов производственной практики существенно снижает уровень профессиональной подготовки врачей-специалистов. ru
dc.language.iso uk en
dc.subject виробнича практика uk_UA
dc.subject кредитно-модульна система навчання uk_UA
dc.subject professional training en
dc.subject credit-module educational system en
dc.subject производственная практика ru
dc.subject кредитно-модульная система обучения ru
dc.title Стан виробничої практики студентів за кредитно-модульною системою навчання uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account