Основні проблеми впровадження КМСОНП на клінічних кафедрах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гончарук, С. Ф. ua
dc.contributor.author Бажора, Ю. І. ua
dc.contributor.author Goncharuk, S. F. en
dc.contributor.author Bazhora, Yu. I. en
dc.date.accessioned 2019-03-07T08:32:36Z
dc.date.available 2019-03-07T08:32:36Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Гончарук С. Ф. Основні проблеми впровадження КМСОНП на клінічних кафедрах / С. Ф. Гончарук, Ю. І. Бажора // Сучасні технології вищої освіти : VI Всеукр. наук.-метод. конф., 6–8 жовтня 2010 р. : збірник наук. праць. – Одесса. – С. 72–73. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/4766
dc.description.abstract Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу пред'являє нові вмимоги до якості підготовки фахівців на клінічних кафедрах. Однак, багато викладачів клінічних кафедр підходять до цього суто формально, що призвело до виникнення цілої низки проблем. Для подолання цих проблем необхідно зорієнтувати навчання з кожної клінічної дисципліни на кінцевий результат – підготовку випускника у відповідності з вимогами ОКХ та ОПП, тобто впровадити практично орієнтовану систему навчання, коли кожна кафедра (викладач) несе відповідальність за засвоєння студентами конкретних теоретичних знань з дисципліни та практичних навичок. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject кредитно-модульна система uk_UA
dc.subject тестові завдання uk_UA
dc.subject диференціювання знань uk_UA
dc.subject клінічні кафедри uk_UA
dc.title Основні проблеми впровадження КМСОНП на клінічних кафедрах uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу