dc.contributor.author |
Павленко, О. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Гудзь, В. А. |
ua |
dc.contributor.author |
Мовлянова, Н. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Pavlenko, O. V. |
en |
dc.contributor.author |
Gudz, V. A. |
en |
dc.contributor.author |
Movlyanova, N. V. |
en |
dc.date.accessioned |
2024-04-09T12:50:30Z |
|
dc.date.available |
2024-04-09T12:50:30Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Павленко О. В. Аналіз ефективності дистанційного навчання у вищій медичній освіті в Україні / О. В. Павленко, В. А. Гудзь, Н. В. Мовлянова // Перспективи та інновації науки. – 2024. – № 3 (37). – С. 1457–1469. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15020 |
|
dc.description.abstract |
У дослідженні розглядається дистанційне навчання як альтернативний спосіб навчання в умовах воєнного стану в Україні, забезпечуючи теоретичну складову освітнього процесу та розширюючи можливості здобувачів освіти для використання цифрових та онлайнтехнологій для набуття практичних навичок. З'ясовано, що вищі медичні навчальні заклади функціонують у кризових умовах. Доведено, що медична освіта спрямована на засвоєння теоретичних знань і практичних навичок. В основних результатах дослідження подано нові форми дистанційного навчання у вищих медичних закладах в Україні. Зокрема, участь стажерів та молодих спеціалістів у медичних закупівлях та інших заходах; надання тимчасово переміщеним студентам можливість навчатися онлайн в іншому університеті (без переведення); можливість використовувати передові технології і програми для якісного навчання. Представлено результати наукових досліджень щодо успішних кейсів дистанційного навчання з використанням цифрових (онлайн) інструментів та методів у медичних закладах вищої освіти, а саме інноваційні компʼютерні програми Moodle, Microsoft Teams, ClinicalKey, Anatomy, Coursera. В умовах сучасності медична освіта в дистанційних умовах має доповнювати комп’ютери, які будуть поєднувати елементи мультимедіа та нові стратегії навчання з використанням технологій, а також забезпечуватимуть навчальний процес симуляторами з унікальними інтелектуальними технологіями, що допоможуть отримати необхідні знання та практичні поради для здобувачів освіти в умовах воєнного стану в Україні. У висновках подано важливість використання таких технологічних систем, як штучний інтелект, доповнена реальність та віртуальна реальність, що дозволяє досягти ефективних результатів у забезпеченні якісного і структурованого дистанційного навчання. |
ua |
dc.description.abstract |
The study examines distance learning as an alternative way of learning under martial law in Ukraine, providing the theoretical component of the
educational process and expanding the opportunities for students to use digital and online technologies to acquire practical skills. It has been found that higher medical education institutions operate in crisis conditions. It is proved that medical education is aimed at acquiring theoretical knowledge and practical skills. The main results of the study present new forms of distance learning in higher medical institutions in Ukraine. In particular, the participation of interns and young professionals in medical procurement and other events; providing temporarily displaced students with the opportunity to study online at another university (without transferring to this university); the ability to use advanced technologies and programs for quality learning. The article presents the results of scientific research on successful cases of distance learning using digital (online) tools and methods in medical higher education institutions, namely innovative computer programs Moodle, Microsoft Teams, ClinicalKey, Anatomy, Coursera. In today's environment, medical education in a distance setting should be complemented by computers that will combine multimedia elements and new learning strategies using technology, as well as provide the learning process with simulations with unique intelligent technologies that will help students gain the necessary knowledge and practical advice in the
context of martial law in Ukraine. The article concludes with the importance of using such technological systems as artificial intelligence, augmented reality, and virtual reality, which allow achieving effective results in providing high-quality and structured distance learning. |
en |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
вищі медичні заклади |
uk_UA |
dc.subject |
онлайн-навчання |
uk_UA |
dc.subject |
ризики та можливості |
uk_UA |
dc.subject |
сучасні технологічні інструменти |
uk_UA |
dc.subject |
вимоги сучасності |
uk_UA |
dc.subject |
higher medical institutions |
en |
dc.subject |
online learning |
en |
dc.subject |
risks and opportunities |
en |
dc.subject |
modern technological tools |
en |
dc.subject |
modern requirements |
en |
dc.title |
Аналіз ефективності дистанційного навчання у вищій медичній освіті в Україні |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Analysis of the effectiveness of distance learning in higher medical education in Ukraine |
en |
dc.type |
Article |
en |