dc.contributor.author |
Уварова, О. О. |
ua |
dc.contributor.author |
Нігрецкул, В. В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2024-04-04T08:11:50Z |
|
dc.date.available |
2024-04-04T08:11:50Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Уварова О. О. Ментальне здоров'я здобувачів вищої медичної освіти як педагогічна проблема / О. О. Уварова, Нігрецкул // Соціально-етичні та деонтологічні проблеми сучасної медицини (немедичні проблеми в медицині): V Міжнар. наук.-практ. конф., 28–29 лютого 2024 року, Запоріжжя: зб. матеріалів. – Запоріжжя: ЗДМФУ, 2024. – С. 269–270. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14996 |
|
dc.description.abstract |
Численні дослідження показують, що в умовах останніх двох років серед українців підвищилися рівні тривоги та депресії, і не оминули ці проблеми здобувачів медичної освіти. Абітурієнти 2022 року, які стикнулися зі змінами у способі життя і навчання під час пандемії COVID-19, отримали збільшення рівня стресу через воєнні події. Вступ до університету – це новий виклик і необхідність адаптації до закладу освіти, навчальних програм, колективу. Усе це
безпосередньо впливає на їхній ментальний стан і, як наслідок, на мотивацію до навчання та професійні орієнтири. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
ментальне здоров'я |
uk_UA |
dc.subject |
здобувачі вищої медичної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна проблема |
uk_UA |
dc.subject |
психоемоційний стан |
uk_UA |
dc.title |
Ментальне здоров'я здобувачів вищої медичної освіти як педагогічна проблема |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |