У статті досліджено зміни у системі освіти у підготовці фахівців у сфері охорони здоров’я за 2018–2021 рр. в
умовах реформування системи освіти, медичної галузі, публічного управління. Узагальнено глобальні тенденції розвитку
вищої освіти: збільшення мобільності студентів, професорсько-викладацького складу, освітніх інституцій; розвиток та інтенсифікація міжнародних наукових досліджень; розбудова ринкових механізмів в управлінні вищою освітою та ін. Проаналізовано групи соціальних навичок, на які створюють стабільний або зростаючий попит роботодавці. Взаємозв’язок механізмів публічного управління надав змогу дослідити стратегічні завдання та умови їх реалізації за останні чотири роки у
сфері підготовки фахівців з різних спеціальностей у сфері охорони здоров’я. Метою статті є аналіз освітніх трансформацій
у сфері охорони здоров’я для визначення подальших механізмів публічного управління у вирішенні стратегічних завдань.
Методичною базою досліджень стала нова законодавча база, яка регулює процес реформування освіти та охорони здоров’я України на стратегічному рівні: Стратегія сталого розвитку України до 2030, р. Стратегія розвитку охорону здоров’я
України до 2030 р.(проект), Стратегія розвитку медичної освіти (2019 р.), Стратегія розвитку вищої освіти в Україні (2020
р.). Обґрунтовано освітні трансформації у розробці освітніх програм для спеціальностей «Стоматологія», «Медицина»,
«Медсестринство», «Фармація, промислова фармація», «Педіатрія» на основі компетентністного підходу, та визначена
важливість нових компетентностей на міжнародному ринку труда. Також визначено дефіцит медичного персоналу у різних регіонах України, незважаючи на сталий попит до вступу на спеціальності у сфері охорони здоров’я. У висновках
надано шляхи щодо розвитку публічних механізмів трансформації освітньої діяльності у сфері охорони здоров’я України.
The article examines the changes in the education system in the training of specialists in the field of health care
for 2018–2021 in terms of reforming the education system, health care, public administration. The global trends in the development of higher education are generalized: increasing the mobility of students, teaching staff, educational institutions; development and intensification of international research; development of market mechanisms in the management of higher education,
etc. Groups of social skills for which employers are creating a stable or growing demand are analyzed. The interconnection of
public administration mechanisms has made it possible to study the strategic objectives and conditions for their implementation
over the past four years in the field of training specialists in various specialties in the field of health care. The aim of the article
is to analyze educational transformations in the field of health care to determine further mechanisms of public administration
in solving strategic tasks. The methodological basis of the research was a new legal framework that regulates the process of
reforming education and health care in Ukraine at the strategic level: Strategy for Sustainable Development of Ukraine until
2030, Strategy for Health Development of Ukraine until 2030 (draft), Strategy for Medical Development Education (2019),
Strategy for the Development of Higher Education in Ukraine (2020). Educational transformations in the development of educational programs for specialties «Dentistry», «Medicine», «Nursing», «Pharmacy, Industrial Pharmacy», «Pediatrics» based on
the competence approach, and the importance of new competencies in the international labor market. There is also a shortage
of medical staff in various regions of Ukraine, despite the steady demand for admission to health specialties. The conclusions
provide ways to develop public mechanisms for the transformation of educational activities in the field of health care in Ukraine.