Психологічна адаптація учасників освітнього процесу до умов війни

Show simple item record

dc.contributor.author Савєльєва, Н. М. uk
dc.contributor.author Томіліна, Т. В. uk
dc.contributor.author Герман, С. І. uk
dc.contributor.author Кленовська, С. В. uk
dc.contributor.author Шнайдер, С. А. uk
dc.contributor.author Savielieva, N. M. en
dc.contributor.author Tomilina, T. V. en
dc.contributor.author Herman, S. I. en
dc.contributor.author Klenovska, S. V. en
dc.contributor.author Shnaider, S. A. en
dc.date.accessioned 2023-04-27T07:46:12Z
dc.date.available 2023-04-27T07:46:12Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Психологічна адаптація учасників освітнього процесу до умов війни / Н. Савєльєва, Т. Томіліна, С. Герман та ін. // Вісник стоматології. 2022. № 121 (4). С. 15–21. URL: https://doi.org/10.35220/2078-8916-2022-46-4.3 uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12642
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі психологічної адаптації інтернів-стоматологів та викладачів вищого навчального закладу до умов війни. У статті представлена об’єктивна оцінка психологічного стану суб’єктів пізнання і викладачів в перші дні війни. Підкреслюється, що виявлені емоційні, поведінкові та інтелектуальні прояви стресу у інтернів є закономірною реакцією на події, що виходять за рамки їх звичайного життєвого досвіду. У статті робиться наголос на тому, що виважена поведінка викладачів є проявом їх твердої високоморальної позиції. Зазначається, що в реаліях сьогодення особливого значення набуває осмислення особистістю свого внутрішнього світу, пошук тих психологічних ресурсів, які здатні їй допомогти витримувати й долати важкі життєві ситуації. Вказується, що проблема адекватного реагування на стресові ситуації суб’єктів пізнання успішно вирішується за рахунок їх звернення до моральних цінностей та активізації внутрішніх ресурів – інтелектуальних,емоційних і вольових. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of psychological adaptation of dental interns and teachers of a higher educational institution to the conditions of war. The article presents an objective assessment of the psychological state of subjects of knowledge and teachers in the first days of the war. It is emphasized that the revealed emotional, behavioral and intellectual manifestations of stress in interns are a natural reaction to events that go beyond their usual life experience. The article emphasizes that the measured behavior of teachers is a manifestation of their firm high moral position. It is noted that in today's realities, a person's understanding of his inner world, the search for those psychological resources that can help him endure and overcome difficult life situations is of particular importance. It is indicated that the problem of adequate response to stressful situations of cognitive subjects is successfully solved due to their appeal to moral values and activation of internal resources – intellectual, emotional and volitional. en
dc.language.iso uk en
dc.subject стрес uk_UA
dc.subject психологічна адаптація uk_UA
dc.subject внутрішні ресурси особистості uk_UA
dc.subject моральні цінності uk_UA
dc.subject stress en
dc.subject psychological adaptation en
dc.subject internal resources of the individual en
dc.subject moral values en
dc.title Психологічна адаптація учасників освітнього процесу до умов війни uk_UA
dc.title.alternative Psychological adaptation of educational process participants to the conditions of war en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account