dc.contributor.author |
Гурієнко, К. О. |
ua |
dc.contributor.author |
Трухальська, В. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Черниш, С. Б. |
ua |
dc.date.accessioned |
2021-11-04T11:54:38Z |
|
dc.date.available |
2021-11-04T11:54:38Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Гурієнко К. О. Питання комуникації у фомуванні особистості майбутнього лікаря / К. О. Гурієнко, В. В. Трухальськая, С. Б. Черниш / Управління якістю підготовки фахівців: міжнар. наук.-метод. конф., 21–22 квітня 2016 р., Одеса. – Одеса, 2016. – С. 83. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/10300 |
|
dc.description.abstract |
Проведення реформи вищої освіти України визначає проблему вдосконалення процесу організації навчального процесу. Одним з основних завдань викладання у вищому навчальному закладі є підготовка студентів до самостійної діяльності, яка залежіть від ефективної реалізації такої якості професіоналізму, як комунікативна компетентність. Комунікативна компетентність-здатність володіти певною системою умінь і навичок спілкування з іншими людьми. Вона забезпечує ефективну взаємодію і полегшує розв’язання міжособистісних проблем. Специфіка здобуття освіти в вищій школі зумовлена передусім розширеним спілкуванням. З його допомогою здійснюється взаємовплив викладача й студента. Важливе значення для повноцінного педагогічного процесу, направленого на підготовку лікаря, має морально-психологічний клімат, що забезпечує позитивну атмосферу спілкування, сприятливі стосунки з метою творчого самовиявлення особистості майбутнього медичного працівника. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
особистість майбутнього лікаря |
uk_UA |
dc.subject |
професіоналізм |
uk_UA |
dc.subject |
підготовка студентів |
uk_UA |
dc.title |
Питання комуникації у фомуванні особистості майбутнього лікаря |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |